Eesti Kardispordi uudised

Markus Kajak

Markus Kajak WSK Final Cup’l kuues

Nädalavahetusel Adria kardirajal Itaalias sõidetud WSK Final Cup on harilikult hooaega lõpetavaks võistluseks. Viiest stardis olnud eestlasest jõudis finaali kaks, neist kõrgeimal kohal lõpetas Markus Kajak kuuendana, pannes sellega ilusa punkti suurepärasele hooajale.

Klassis KZ2 võistelnud Markus Kajak (Ward Racing) lõpetas WSK Final Cup’i finaali heal 6. kohal. Startinud finaalis 9. kohalt ja vaevelnud mõningate tehniliste probleemide käes, suutis Kajak nende kiuste tõusta 3 kohta. Tänavuse pika ja väga eduka kardihooaja – kuhu sisse jäävad kaks Eesti meistritiitlit, suurepärased esitused nii Euroopa kui maailmameistrivõistlustel – lõpetuseks võib seda pidada igati heaks tulemuseks.

“Enne finaali tegime kardile muudatusi, mis osutusid heaks, kuid kahjuks aga ebaõnnestus finaali start ning seejärel oli juba raske kohti tagasi võita. Samuti oli probleeme käigukastiga,” ütles Kajak oma finaalsõidu kohta. 

Nii ajasõidus kui eelsõitudes püsis Kajak alati esikolmiku tempos. Eesmärgiks oli poodiumikoht, mille tõestatud eeldused on senise hooaja näitel Eesti parimal kardisõitjal selgelt olemas.

Markus Kajak võistlemas WSK Final Cup finaalis. Foto: LRN Photo

“Kõige suurem vahe oli eelsõitude ja finaali rehvidel. Eelsõitudeks ja kvalifikatsiooniks õnnestus saada halb rehvikomplekt ning sellest oli arvatavasti põhjustatud ka raskused probleemid reedel ja laupäeval,” vaatas Kajak tagasi oma nädalavahetusele.

Klassis OK-Junior samuti finaali välja jõudnud Mark Dubnitski (Dan Holland Racing) pidi sõidu aga kokkupõrke tõttu kahjuks katkestama. Oma nädalavahetusele vaatas Dubnitski tagasi siiski positiivselt:

“Kõik oli suures plaanis hästi. Hetkel on maailmas klassis OK-Junior klassis konkurents väga tugev, lausa superkõrge. Mina tegin oma ära ja pääsesin finaali. Oleks võinud muidugi paremini minna, kuid võidusõit kord juba on selline,” ütles Dubnitski oma nädalavahetuse kohta. 

Mark Dubnitski täitis oma eesmärgi ning jõudis finaali.

“Olen rahul, et kiirus on olemas ja suudan konkureerida. Et staabiilselt maailma parimate vastu võidu sõita, tuleb rohkem tööd teha ka muude aspektidega. Hetkel klassis OK-Junior sõites näen paralleeli klassiga Mini – selleks, et rohkem areneda, tuleb siin selle tasemega rohkem sõita, sest nii oled tugevamatega koos, tekib õige tunne ja see aitab kõigele kaasa.”

Piseimas võistlusklassis Mini oli stardis kolm eestlast: Nikita Ljubimov (Drago Corse Racing Team), Tanel Karu (Novalux Srl) ja klassi Micro värske Eesti meister Meryl Peldes (Dan Holland Racing). Lõpparvestuse parimana lõpetas Meryl Peldes 85. kohal, Tanel Karu oli 106. ning vigastuse tõttu täna startida mitte saanud Nikita Ljubimov 125. kohal.